vineri, 31 martie 2017

Randuri intr-o carte de Elena Caruntu

RÂNDURI ÎNTR-O CARTE!

Nu-mi ajunge ziua să-i culeg lumina!
Nopțile-s grăbite și se-aștern pe gene
Nu știu de-i-a mea o întreagă,vina
Căci de vise tandre,sufletul îmi geme.

Și le pun cu grijă în-a vieții carte!
Rânduri lângă rânduri! Se așează-n pagini
Să nu-mi treacă dorul, călător, departe,
Neștiindu-i picul, rătăcit pe margini.

Nu-i destulă vremea, să-i măsor veșmântul!
Clipele îmi zboară,nori învălmășiți
Îmi rămâne-n palmă, adormit, cuvântul,
Ca-un pom ce-ascunde, muguri odrăsliți.

E prea sus văzduhul să-i ating o stea!
Minusculă ființă,eu sub infinit
Dar pot face multe pentru viața mea,
Chiar de sunt atâtea fără de sfârșit!

Fiecare zi,e început de drum!
Pe care-l străbat, uneori în grabă
Serile-și-au partea de uitări și fum,
Iar prin mine-aiurea,dorințe aleargă.

Voi închide fila, ultimului vers!
Când e pe sfârșite,picul de cerneală
Îngânând acorduri într-un univers,
Unde nimănui nu dau socoteală!

Elena Căruntu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream