marți, 11 octombrie 2016

Oriunde in lume de Elena Caruntu

~~ORIUNDE ÎN LUME!


În străini și-acasă, sunt același om!
Nu haina te face, mai bogat, mai domn
Omenia crește în suflet retrasă
Niciodată goală, pe stradă nu iasă!


Unde mă duc pașii, nu uit cine mi-s!
Banul nu mă schimbă! Sufletu-i deschis!
Cine-mi bate-n poartă, e bine primit 
Cu ce am mai bun va fii omenit.


Oriunde prin lume, cine ești arată!
Vorba ta să-ți fie cea adevărată,
Nu te urci la cer, nu ești împărat
Dacă vrei să pari, mai emancipat.


Prin străini și-acasă, să rămâi cinstit!
Doar așa în viață poți fii fericit
Măștile se rup și-ți rămâne-obrazul,
Ce se ofilește, singur cu necazul.


Omenia-i perlă, omenia înseamnă:
Să mergi surâzând! Fără nicio teamă
De ești prin străini sau la tine-n vatră,
Fii același om! Viața nu te iartă!


Versuri Elena Căruntu 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream