marți, 11 octombrie 2016

Lacrima imi e nectarul de Maria Calinescu

Lacrima îmi e nectarul

Văd a nopții trist festinul
Arde-n doruri ne’ntrerupt,
Iar în suflet simt preaplinul,
Cu pelin și azi mă-nfrupt.
Rai de îngeri pentru tine
Îți slujesc în jurul tău,
Te-au îndepărtat de mine,
Pustiind, azi drumu-i rău.
Mii de aștri te-nconjoară,
Stropi de mir, ei, îți urzesc,
Ți-au zidit și-o chilioară,
Cu lumini te-ademenesc.
Mie-mi dau pâine amară,
Roze albastre-n paradis,
Sânge negru-n călimară
Să tot scriu, ce am de scris.
Lacrima îmi e nectarul
Anilor, ce greu s-au scurs,
Ce-au umplut deja pocalul,
Nu-mi răspund, de, cer recurs.
Știu, ea, crucea nu mă iartă,
Pribegind, eu am rămas,
Nu-mi trimite nici o hartă,
Nici lumini, să fac popas.
Taina cerului îmi spune:
-Pragul sorții e rupt în două,
Tu-mi rămâi o stea anume,
Și, de lăcrimezi, știu, plouă.
Calinescu  Maria  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream