duminică, 25 septembrie 2016

Universul iubirii de Emilia Dabu


Universul iubirii

Nu te-am uitat vezi bine esti singura iubire
Te mai astept sfant rasarit de soare
In sudicul taram cu ierburi ancestrale
Spre sufletul ranit sa mai gasesti o cale
Iubirea mea credinta totul este
Si dorul fara margini un abis
Esti ultima si prima mea poveste
Esti primul meu si cel din urma vis
Nu te-am oprit din drum macar o amintire
M-am multumit sa stiu ca esti si-atata tot
Din universu-ntreg nascut dintr-o iubire
Astazi uimita doar un gand aleg
As vrea sa pot sa plec sa nu mai am cuvinte
In care asteptarea sa o tip
Caci dupa - atata dragoste traita in zadar
As mai putea sorbi amarul clipei iar ?
Din vol.''Lotus stelar''

EMILIA DABU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream