duminică, 15 noiembrie 2015

Toamna de gutui de Boris Ioachim


Toamnă de gutui

Iubita mea, în toamna de gutui,
Îţi spun ce n-am spus, nicicând, nimănui:
Că, ba sălbatic, ba şoptind, alene –
Mă înfierbânţi şi-mi curgi, avid, prin vene.

Poate că-s obosit sau doar ciudat,
Dar dorul meu, prin ceţuri strecurat,
Trecând prin ape, hăuri şi poiene –
Sub chip de lacrimi ţi-l aşez pe gene.

Căci te iubesc c-o disperare mută,
În toamna mohorâtă dar avută –
Avută în miresme de gutui...
Aş vrea tristeţile să-mi pun în cui.

Să nu văd frunze speriate-n vânt –
Aş vrea spre tine, îndat’ , să-mi iau avânt,
Căci toamna începe, rece, să mă doară –
La tine-n suflet ştiu că-i primăvară.

Ascult cum vântu-mi bântuie la geamuri –
Ştii, stiihiile au scăpat din hamuri!
Iar pomii hohotesc, vărsând frunzare –
Mi –e dor de tine ca, în ierni, de soare!

...Iubita mea, în toamna de gutui,
Plină de arome şi de vânturi şui,
Când roua-mi cade, prea ades, pe gene –
Te simt cum îmi pulsezi, arzând, prin vene...

Boris  Ioachim


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream