miercuri, 25 noiembrie 2015

Aievea sau cosmar ? de Anna -Nora Rotaru

AIEVEA SAU COȘMAR ?

                            Autor Anna-Nora Rotaru

Ce caut eu pe lumea asta așa de cenușie și nebună... 
Cu fețe false, ascunse sub măști zâmbitoare, cuvioase, 
Ce mi se rânjesc în juru-mi, slute, crude și răutăcioase, 
Învăluindu-mi sufletul, cu ațe colorate vrând să-mi coase, 
Goblen brodat frumos, ce-ascunde o lume plină de minciună?
De ce îmi par că toatele-s dușmănoase și perfide 
Și că ne bălăcim în tulbur-ape, verzi și mlăștinoase? 
Privesc cerul, nici el senin nu e, împânzit de nebuloase 
Depărtări, cu cât te-nalți în ele, cu-atât mai neguroase, 
Găuri negre ce te sorb, mistuindu-te-năuntrul lor avide!
În lumea asta cenușie, ce bâlbâie fără rost palavre, 
Ce caut eu, că nu mă regăsesc, cu chipul meu tăcut? 
Printre false fețe, ce mă-nconjoară, meșteșugite-n lut, 
De mi se-ntoarce sufletul pe dos, așa pierdut și mut, 
Încerc mai sus să mă înalț, de prin noianele macabre!
Și de mă duc, mă-ntreb, pe ce cărare să apuc eu oare, 
Că-n jurul meu, totul îmi pare străin, tulbure și-ncert? 
Pășesc pe scoarța pământeană, crăpată-n setea unui deșert, 
În ritm tragic, mă-mpleticesc pe notele funebrului concert, 
Smulgându-mi un plâns în hohot, din pieptul ce acut mă doare!
Înaintând pe poteci întortocheate, sumbre, părăsite, 
Mai mult mi se cufundă tălpile-n mișcătoarele nisipuri! 
Mă urmăresc și-mi râd din colțuri aceleași hâde chipuri, 
Dintr-un coșmar ce-mi pare aievea parcă în răstimpuri, 
Mă fugăresc, luptându-mă printre cearșafuri răscolite!
Și de-agonie...mă cuprinde-o groază, mă face să tresar, 
Broboane de sudoare se preling, pe fruntea mea crispată! 
Mi-e trupul fără vlagă, amorțit și gura mi-e uscată, 
Mintea încă-i tulbure, se zbate, de-o naluce capturată, 
Trezindu-mă, din ceea ce nu știu de-i aievea sau coșmar!
Treptat...îmi pare lumea că devine colorată și frumoasă, 
Departe de cenușiul dinainte și plin de controverse!
Îmi simt prin vene un fluviu de fericire să reverse, 
În toată făptura, ce pare a pluti prin paralele Universe 
Cuprinsa de- o senzatie  de   euforie   si  pace  armonioasa  
                                      NORA
 Versuri din volumul _" La rascruce de lumi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream