luni, 24 august 2015

Cad frunzele de Daniel Luca


Cad frunzele

Poate că n-am ştiut să-ţi preţuiesc iubirea, 
Poate că vântul a lăsat în gândul meu uitarea... 
Am alergat prea mult să-mi caut fericirea 
Şi-n inimă, acum, mi se ascunde marea.


Am şters cu lacrima acestui cer ce plânge 
Tot ce venea din toamne fără de sfârşit. 
Chiar de-am greşit şi nu vei înţelege, 
Eu ştiu că al meu suflet pe braţe te-a ţinut.


Poate ca trenul vieţii n-ajunge-n infinit, 
Al nostru s-a oprit în staţia fără peroane, 
Aici, unde nu-i cer, nimeni n-a fost iubit 
Decât în vise ratacite, de fetele morgane.


Cred că nu am putut să văd şi zarea vieţii tale 
Iar fluturi-au zburat prin florile târzii. 
Poate că locul meu e-n zâmbete formale... 
Cum să-i răspund eu sorţii cu-aceleaşi ironii?


Cad frunzele în care noi ne ascundeam odată, 
Doar paşii mei se-aud prin seara care trece. 
Chitara ce-ţi cânta, astazi dezacordată 
Mă lasă fără tine în noaptea asta rece!



Daniel  Luca    03 sept. 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream