duminică, 4 august 2019

Poate de Florentina Savu

Poate....


Am fost un drum de încercare pe care viața ni l-a dat,
N-am reușit testul să-l trecem și timpul ne-a îndepărtat,
Cu roșul macilor de vară, ieri ne-am țesut iubirea-n grâu,
Astăzi, prin ceață și prin plumb, iubirii noastre i-am pus frâu!

E cerul negru, de cenușă, și drumurile-s paralele,
Adio macilor din grâu, pe cer nu se zăresc nici stele.
Cu-n geamantan în mâini plecăm, un V se naște între noi,
El ne desparte drumu-n două și ne dă vieții un alt croi!

Plecăm lipsiți de-orice speranță, zarea și ceru-s de cenușă,
Lumina ne-am pierdut, vai nouă, tristețea ne vine mănușă!
De ce singura noastră cale astăzi în două s-a scindat?
De ce pe drumuri paralele și eu, și tu, am apucat?

Adio dar, testu-a fost greu iar noi...față nu i-am făcut,
În geamantan ne-o zăcea visul și tot ce a-însemnat trecut!
Poate-om găsi acea răscruce, de-al lor balast să ne scăpăm,
S-alegem calea potrivită și spre lumină s-alergăm!    

                                         Florentina Savu



                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream